برترین های سال ایران
برترین های سال ایران

معرفی هر چه در ایران بهترین می باشد
 
درباره وبلاگ

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 



 
یک تجربه

بیا و یک لطفی در حق من  بکن . میرم بهشت زهرا وداخل یکی از قبرای خالی میخوابم .

بعد روی من خاک بریز . میخوام زنده بگور شدن را تجربه کنم . نفس نکشیدن . خفه شدن .

هر چند سالهاست که خفگی را دارم میچشم . طعمش خیلی بده . مثل اثر بیهوشی بعد از عمل.

تلخ و تلخ و تلخ


روح وحشی

پ.ن. گاهی هوس های عجیبی میکنم . مثلن غرق شدن . پریدن از هواپیما به قصد چتر بازی

و باز نشدن چتر

    



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






21 مرداد 1391برچسب:, توسط شهره جلالی